פסיכולוגיה
של התמודדות

בחירת ספק אינטרנט – מה חשוב לבדוק לפני?

ענת צוות האתר
ענת צוות האתר

ענת, חוקרת, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

מבחינת רוב בעלי העסקים ואפילו בעלי הבתים, גישה לאינטרנט חשובה לא פחות מהמכשירים האחרים שלהם. רוב בעלי העסקים והעובדים משתמשים בגישה לאינטרנט לכל מצב, החל מתקשורת עם לקוחות בדואר האלקטרוני או במסרונים מקוונים, ועד לעיבוד כרטיסי אשראי. ללא גישה לאינטרנט, חלק מהעסקים פשוט אינם יכולים לפעול. אם נחשוב על זה לרגע אחד לעומק, נבין כי כולנו עושים שימוש יומיומי קבוע, בלתי נגמר ברשת האינטרנט ולכן יש חשיבות לבחירת ספק מקצועי, מהיר ואיכותי שישרת אותנו לכל הפעולות שאנחנו צריכים. מטרת מאמר זה היא להדגיש כמה מהשיקולים החשובים שיש לבחור כשאתם בוחרים ספק שירותי אינטרנט לעסק או לבית שלכם.

התאמת הספק לצרכים שלכם

אחד הדברים הכי חשובים שצריך וכדאי לשים עליהם דגש בבחירת ספק אינטרנט הוא בהיבט של התאמת הספק לצרכים שלנו. כלומר, עלינו לחשוב למה בדיוק האינטרנט משרת אותנו ולפי זה למעשה לבחור את הספק, שכן יש הבדל בין שליחת מיילים, הורדת סרטונים, גלישה ברשתות חברתיות או עריכת וידיאו אונליין. יחד עם זאת, לצד הצרכים העסקיים, יותר ויותר משתמשים ביתיים משתמשים באינטרנט כמקור הבידור העיקרי שלהם, זאת בשל הצמיחה של שירותי תכני וידיאו ורשתות חברתיות, ומתחילים את הבחירה בספק ובשירות המתאים עם השוואת סיבים אופטיים.

זמינות

למרבה הצער, זהו השיקול המשמעותי באזורי פרברים. חיבור כבלים או סיבים אופטיים במהירות גבוהה לא יועיל לעסק אם הספק אינו מספק שירות לאזור שלכם.

למספר מפתיע של עסקים ובעלי בתים יש רק כמה אפשרויות, בדרך כלל אחת מהן היא אפשרות אינטרנט לווייני וסוג כלשהו של פס רחב או רשת שיכולה להפתיע לטובה עם הציוד והתוכנית הנכונים.

מהירות

מומלץ לבעלי עסקים לוודא שיש להם מהירות מספקת כדי לא לשבש את השימוש היומיומי, גם כשהביקוש הוא הגבוה ביותר. עבור חלק מהלקוחות, המהירות היא השיקול החשוב ביותר בבחירת ספק שירותי אינטרנט. הם פשוט מעוניינים באינטרנט המהיר ביותר שהם יכולים להשיג באזור שלהם. שיקול זה מבוסס לחלוטין על המיקום ועל מה שמוצע לכם כעסקים או כצרכנים.

המספר שאתם בוחנים במהלך השוואת סיבים אופטיים נקרא "רוחב פס", שהוא פשוט נפח המידע ליחידת זמן שאמצעי השידור יכול להחזיק. לחלק מהלקוחות יש מזל ויש להם גישה לחיבורי סיבים של למעלה מאלף מגה ביט לשנייה, בעוד שחלק מהעסקים פרברים נאלצים להסתפק בחיבורי DSL איטיים.

וזה לא הכול. רק מפני שהמהירות מפורסמת, אין פירוש הדבר שזוהי המהירות שתקבלו. בהחלט שווה לבדוק עם עסקים שכנים על מנת להבין לאיזו מהירות גלישה אתם יכולים לצפות באופן ריאלי.

מהימנות

אמינות היא השיקול המשמעותי ביותר, במיוחד ללקוחות עסקיים. אינטרנט שאינו אמין מלחיץ ואינו יעיל. אם אתם בתעשייה שאינה יכולה להסתכן בהפרעות בשירות האינטרנט, כדאי לבחור ספק שירותי אינטרנט שמציע הסכם רמת שירות אמין.

חוזי השירות צריכים לציין באופן ספציפי עד כמה החיבור צריך להיות אמין. שירות לקוחות משתלב היטב עם אמינות. לא משנה כמה טוב הקשר, משהו ישתבש יום אחד. בין אם מדובר בחומרה גוססת או בקו פגום פיזית, סביר להניח שיהיו בעיות יום אחד.

חשיבות שירות לקוחות מעולה

שירות לקוחות מעולה הוא מדד לכמה מהר הם יכולים לסייע לכם לשוב לפעולה. רוב בעלי העסקי אינם יכולים להמתין מספר ימים עד שהחומרה החדשה תישלח אליהם. הם דורשים רמת שירות גבוהה יותר וספק שירות אמין מבין את החשיבות.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך