פסיכולוגיה
של התמודדות

כל מה שסטארטאפ צריך כדי להצליח

ענת צוות האתר
ענת צוות האתר

ענת, חוקרת, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

ברוב המקרים, פתיחת עסק היא תהליך מורכב. המטרה היא להפוך את בית העסק למקום העבודה הטוב ביותר, אבל זוהי כוונה שקל יותר לבטא מאשר לבצע. אתם צריכים לבנות מוניטין מקוון ולהגן על עצמכם מפני השמצות. נוסף על כך, אתם נדרשים להעלות כל הזמן את ערך המכירות שלכם על מנת לוודא שתוכלו לממן הרחבות ולקחת את החברה שלכם לשלב הבא. התהליך נראה מורכב לפעמים, אבל עם סיוע של מקדם אתרים שיש לו ניסיון בקידום חברות סטארטאפ עם בניית תוכניות מותאמות אישית, ניתן להשיג את רוב המטרות של נראות אופטימלית בתוצאות החיפוש בגוגל, והכנסת לקוחות חדשים. הנה כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם להבין כל מה שסטארטאפ צריך כדי להצליח.

מתחילים עם תוכנית מקיפה

כל חברה מקצועית מתחילה עם תוכנית מקיפה. כתיבת תוכנית עסקית בפעם הראשונה עשויה להיות משימה מרתיעה, אבל התהליך דורש רק כתיבת הרעיונות הראשונים, ולכלול גם את השאיפות לטווח הקצר והארוך.

החלק לטווח הקצר של התוכנית העסקית צריך לכלול פרטים לגבי הפעולות שיש לבצע ואופן ביצוען. התוכנית ארוכת הטווח להגדלת הסטארטאפ שלכם במהירות יכולה להיות גמישה יותר, אבל חשוב לשאוף שהיא תהיה מדויקת ככל האפשר.

חשוב להבין שאין סיבה שלא ניתן יהיה לשנות את התוכנית מאוחר יותר. האמת היא שרוב הסיכויים הם שהתוכנית תשתנה בהמשך, וזה מה שיכול להפוך סטארטאפ למצליח.

בונים אסטרטגיה שיווקית וקידומית

היום יש המון דרכים באמצעותן ניתן להגיע למודעות של לקוחות חדשים, לא מעט דרכים בהן אפשר לגייס הון מיזמים ואחד הדברים הכי חשובים הוא בעצם להבין איך עושים את הדברים האלה בצורה נכונה. אז ראשית כל אנחנו צריכים לאפיין את העסק שלנו ואת המותג, עלינו להבין למי מהלקוחות אנחנו פונים ומי הם קהלי היעד שלנו. בנוסף, כדאי לבצע מחקר שוק מעמיק, להכיר את המתחרים שלנו ולראות באיזו אסטרטגיה שיווקית אנחנו רוצים לפעול. חשוב שהאסטרטגיה תהיה תואמת למטרות שהגדרנו מראש וכמובן כדי לעקוב אחרי הנתונים ולבצע שינויים במידת הצורך.

השתתפות בנטוורקינג מקוון בהקדם האפשרי

נטוורקינג מקוון מאפשר להתקדם. בעלי עסקים יוצרים קשרים להעברת החברה לשלב הבא. שיווק מפה לאוזן מעולם לא היה חזק יותר.

נכון להיום, 88% מהאנשים סומכים על ביקורות מצרכנים מקוונים בדיוק כפי שהם סומכים על המלצות של בני משפחה וחברים. מקדם אתרים מקצועי ירכיב תוכנית עבודה מקוונת לשיווק בית העסק שלכם.

מקדם האתרים ירכיב גם תוכנית מקיפה של שיווק באינטרנט, שתאפשר הגעה לקהל היעד, והשגת הלקוחות המתאימים לפני המתחרים.

אז איך מתחילים תוכנית שיווק באינטרנט?

מתחילים עם הרשמה לחשבון לינקדאין והצטרפות לקבוצות ברשת זו. כדאי גם להשתתף באירועי רשת ייעודיים באופן אישי באזור שלכם.

חיבור עם האנשים הנכונים

ניהול עסק הוא תהליך מורכב ויש לוודא חיבור לכל האנשים הנכונים. מנטורים ושותפים אסטרטגיים חיוניים לשלב הצמיחה הראשוני הזה. הצוות הנכון יסייע לכם להשיג הרבה יותר מכפי שאתם יכולים לבצע לבד.

כשהמטרה היא לשנות את העסק, יש צורך בצוות הנכון. חלק מהתהליך מסתכם בנטוורקינג, אבל חשוב גם להעסיק את האנשים הנכונים מלכתחילה. יש לבנות סביבה שבה כולם משתתפים כדי שניתן יהיה ליצור תרבות ארגונית חיובית. ביחד תוכלו להשיג הרבה מאוד.

עדכון במגמות החדשות

כדי להצליח, חשוב להתרכז ולהתעדכן במגמות החדשות. יש כל כך הרבה חברות שנכחדות רק מפני שלא הצליחו לעמוד בקצב המתרחש בתחומן. חשוב לעקוב אחר התנהלות המתחרים ולהבין את המגמות העיקריות בענף.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך

תפריט נגישות