פסיכולוגיה
של התמודדות

קידום עסק בגוגל – כל היתרונות שכדאי להכיר

ענת צוות האתר
ענת צוות האתר

ענת, חוקרת, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

עסקים רבים, גם כאלה שכבר יש להם אתר אינטרנט וגם כאלה שנמצאים בתהליך של בניית אתר, מתלבטים רבות לגבי ההמשך ושואלים את עצמם האם להתחיל תהליך שנקרא קידום עסק בגוגל ואיך זה בעצם עובד, כלומר למי הם צריכים לפנות. אז בעיקרון יש שתי אפשרויות עיקריות:

  1. מומחה שיודע גם לבנות אתר מקצועי וגם לקדם אותו בשלבים מאוחרים יותר.
  2. להפריד בין שני השירותים, לבנות את האתר ואחר כך לחפש מקדם אתרים.

אנחנו ממליצים לבחור חברה שעושה גם וגם, זאת במידה והאתר שלכם עדיין לא בנוי, וזאת משום שקיים קשר ישיר וחשוב בין שני התהליכים הללו.

 

אז למה בכלל אני רוצה לקדם את האתר שלי בגוגל?

ממש כמו שיש תחרות מאוד גדולה שם בחוץ בשלל תחומים, התחרות הזה קיימת והיא רק גדלה ומתחזקת מיום ליום, גם באינטרנט.  לכן, אנחנו רוצים שהאתר שלנו, כלומר העסק שלנו, ייחשף לכמה שיותר אנשים. אבל וזה אבל חשוב, לא סתם אנשים. אנשים כלומר גולשים, שהם סופר רלוונטיים אליי. שהם קהל היעד שלי. לכן, קידום עסק בגוגל, זו דרך מעולה וחשובה להגיע אל אותם קהלים. יש שני סוגי קידום ששווה לכם להכיר:

 

  • קידום אורגני בגוגל מה שנקרא גם SEO – קידום אורגני זה בעצם כאשר גולש מחפש ביטוי, מילה, שירות או מוצר ומקבל את כל התוצאות האורגניות בגוגל, קרי התוצאות הטבעיות. תוצאות אלה נחשבות לפופולאריות בתחומים מסוימים, אבל לפעמים יש תחומים שהם כל כך תחרותיים עד שלוקח המון זמן לקדם אותם. כמובן, שלשיטת קידום זו יש הרבה מאוד יתרונות כמו למשל שבאמצעותה ניתן להגיע לחשיפה מאוד גבוהה, היא גורמת עם הזמן לאתר שלנו להפוך להיות סוג של נכס דיגיטלי ועוד, אבל חשוב גם להכיר את החסרונות ובמידת הצורך להכיר את השיטה השנייה שהופכת כל הזמן ליותר ויותר רלוונטיית.
  • קידום ממומן – השיטה הממומנת תחשוף את תוצאות הביטוי הממומנות, כלומר לאחר ביצוע מחקר ביטויי מפתח, בוחרים אסטרטגייה בה מקימים את הקמפיין. ככל שהביטויים יותר תחרותיים, המחיר של הקמפיין עולה. ככל שהמיקום של הביטויים טוב יותר, הדבר משפיע גם כן על מחיר הקמפיין. העניין הוא, שאתם משלמים רק לפי קליקים. כלומר רק כאשר גולש לוחץ על הפרסומת שלכם ומגיע לאתר שלכם או לעמוד הנחיתה שלכם, זה עולה לכם כסף. גם כאן, כמו בשיטת האורגנית לקידום, יש יתרונות וחסרונות. למשל, למי שמחפש חשיפה מהירה, זו שיטה מצויינת.

 

כעת כל מה שנשאר לכם בעצם הוא להבין מהי הדרך הטובה ביותר שאתם רוצים לקדם את עצמכם ואת העסק שלכם, לבחור בעל מקצוע מתאים או חברת קידום מקצועית ולהפוך את העסק שלכם לפופולארי יותר, רלוונטי יותר ומקצועי יותר.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך

תפריט נגישות