פסיכולוגיה
של התמודדות

למה שעוני יוקרה הפכו לסמל סטטוס

ענת צוות האתר
ענת צוות האתר

ענת, חוקרת, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה ובכיסה

שעוני יוקרה הפכו לסמל סטטוס בעשורים האחרונים. הם לא רק אופנתיים אלא גם סימן להצלחה ועושר.

שעוני יוקרה הם לא רק לאופנה, הם משמשים גם כהשקעה וכדי להראות את העושר של האדם. מתחילת המאה ה-20 ועד עכשיו, יצרני שעוני יוקרה הצליחו להרחיב את השוק שלהם על ידי לכידת טרנדים מרכזיים ושימוש בהם בדגמים חדשים.

במאמר זה תלמדו כיצד שעוני יוקרה הפכו לסמל סטטוס וכיצד הם הצליחו להרחיב את השוק שלהם על ידי לכידת טרנדים מרכזיים.

שעוני יוקרה הפכו לסמל סטטוס עבור אנשים רבים. זה לא שהם סתם יקרים, אבל זה גם הסיפור מאחורי השעון שהופך אותם לכל כך נחשקים.

שעוני יוקרה הפכו לסמל סטטוס כי הם נכס יקר ויכולים גם להוות סימן של עושר. השעון היוקרתי הראשון נוצר על ידי לואי מוינט בשנת 1868, שנחשב לאבי השעונים המודרניים.

כיום, שעוני יוקרה נחשבים כהצהרה אופנתית, שזכתה לשיפור נוסף על ידי מותגים כמו רולקס וברייטלינג.

שעוני קרטיה כסמל סטטוס

שעוני קרטיה הם פריט יוקרה שקיים כבר מאות שנים. הם כבר מזמן קשורים לעושר וכוח.

בעבר, שעוני Cartier יוצרו רק עבור בני מלוכה ובעלי דרג גבוה. כיום, הם נגישים יותר כסמל סטטוס וניתן למצוא אותם בטווחי מחירים רבים ושונים.

שעון קרטיה היקר ביותר נמכר ב-2013 תמורת 1.6 מיליון דולר – שהם שווה ערך ל-1% מהתמ"ג של המדינה באותה תקופה!

שעוני קרטיה, הידועים גם בתור צמידי אהבה של קרטייה, הם היו סמל סטטוס במשך מאות שנים. הם סמל של יוקרה ואלגנטיות והם נלבשו על ידי כמה מהאנשים המשפיעים ביותר בהיסטוריה.

שעוני קרטיה הם סמל למעמד ויוקרה. הם פריט יוקרתי שניתן לרוב כמתנות לאנשים שהגיעו לרמה מסוימת של הצלחה.

עם זאת, לא מדובר רק בערך החומרי של השעון. אפשר לראות בזה גם דרך של אנשים להראות את עושרם ומעמדם החברתי דרך רכושם.

שעוני קרטיה מיוצרים לרוב מיהלומים או אבני חן יקרות אחרות, מה שהופך אותם לפריט יקר לרכישה וללבישה.

שעוני רולקס כסמל סטטוס

שעוני רולקס הם סמל סטטוס שרואים לעתים קרובות על פרק כף היד של אנשים עשירים ומפורסמים. הם לא רק פריט יוקרתי אלא גם אביזר אופנה.

שעוני רולקס קיימים מאז שנות ה-20 והם תוכננו במקור ככלי לעזור לצוללנים ולימאים לספר זמן מתחת למים. החברה נוסדה על ידי הנס ווילסדורף בשנת 1905 והיה לו רעיון ליצור שעון שניתן להשתמש בו מתחת למים ללא בעיות.

המותג רולקס הפך לשם נרדף לבלעדיות, יוקרה, סטייל והצלחה בגלל הקשר שלו עם האליטה העולמית כמו דיוויד בקהאם, ג'יי זי ולאונרדו דיקפריו.

החברה החלה למכור שעונים לציבור לראשונה בשנת 1908, עם פרסומת לשעון הראשון שלה, ה-Oyster Prince Submariner, שהופיעה ב-The Times of London ב-14 ביולי 1908. בשנת 1910, רולקס הרחיבה את יכולות הייצור שלה עם מכונות חדשות מהחברה שלה. השותפים השוויצרים Aegler & Co., שאפשרו לה לייצר יותר מ-1,000 שעונים ביום עד 1912. בשנת 1921, רולקס הציגה מארז פלדה עמיד למים עבור דגמי ה-Oyster Perpetual שלהם.

שעוני רולקס הם סמל סטטוס שקיים כבר למעלה מ-100 שנה. זהו אחד המותגים המוכרים ביותר בעולם ויש לו מגוון רחב של סגנונות שעונים, מפשוט ועד יוקרתי.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך