פסיכולוגיה
של התמודדות

צרכנות

צרכנות נבונה עוסקת בחלוקת משאבים מוגבלים שבבעלותינו, תפקידה הוא למנוע בזבוז וצריכת יתר של משאבים חיוניים ובכך להעלות את היציבות הכלכלית שלנו. אחת מהדרכים הפשוטות לחיסכון בכסף היא פשוט לצמצם הוצאות ולאו דווקא להרוויח יותר.

בכדי להיות צרכנים נבון נצטרך ללמוד להשוות לפני רכישה, להתמקח ולהימנע מצריכת יתר של מוצרים ושירותים שאיננו זקוקים להם ובכך לייצר לנו וליקרים לנו עתיד כלכלי יציב יותר.

צרכנות אמנם נתפסת כדבר רציונאלי, אך לעיתים קרובות אנו נוטים לקנות דברים שאין בהם צורך פיזי, אלא רק למטרת ההרגשה שמוצר זה ממלא איזשהו חלל ריק. צריכת יתר עשויה להתבטא בקניית בגדים עודפת, ריהוט וכלים מיותרים ועוד.

צרכנות

מרכזיית אי פי סנטרקס

מרכזיית אי פי סנטרקס מיועדת עבור ארגונים בינוניים וגדולים המבקשים שירותים מתקדמים של מרכזיה לעסקים לטובת ניהול תקשורת מקצועי. עד כה, לקוחות עסקיים נאלצו לרכוש ולהפעיל מרכזיות

לכתבה המלאה »
צרכנות

מיתוג נקודות מכירה

מאחורי כל בית עסק קיימים אנשים שמודעים לחשיבות הקשר עם הלקוחות. מיתוג טוב של נקודות המכירה, תוך זיהוי העדפות הצרכן, יתרום לקשר הזה ויעשיר אותו.

לכתבה המלאה »

תפריט נגישות